2013. július 24., szerda

LEDes csaptelepFÉNY 200 forintról 3 napig NOMINÁR - Jelenlegi ára: 300 Ft

LEDes csaptelepFÉNY 200 forintról 3 napig NOMINÁR 
Üzemi víz alatti nyomás, nincs elem szükséges. Három színben kapható: kék LED-es, 7-Color LED, Heat érzékelő LED.
Között 0-31 ℃, a fény kék.
Között 32-43 ℃, a fény Green.
Között 44-50 ℃, a fény bocsát ki Red.
Felett 51 ℃, a fény bocsát ki Remegés Red.
7-Color LED: A LED-ek folyamatosan változik
, 7 különböző színben.
Anyaga: műanyag M
enet Átmérő: 24mm
Méretek (cm): 3, 6 x 2, 7 x 2, 7 Súly (Kg): 0, 0192
  A csomag tartalma:
1 x csaptelep
Fény
2 x adapterek
 
Szállítási és garanciális feltételek:
Külföldi nem ajánlott!! küldeményként feladva, az átutalást követő 3. dik munkanapon, feladáskor lefényképezve
EGYBE POSTÁZÁS NINCS SEMMILYEN LICITÁLIS TERMÉKEMNÉL
Fizetési feltételek:
Banki átutalás
Visszajelzések:
Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő,
még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban,
ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz
problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : )
A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi


Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2013-07-24 14:23
. LEDes csaptelepFÉNY 200 forintról 3 napig NOMINÁR - Jelenlegi ára: 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése