2013. június 23., vasárnap

Nokia 5130 XpressMusic - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó a képeken látható Nokia XpressMusic mobiltelefon, jó állapotban, a kijelzőn karcokkal (nem zavaró), T-mobile függő. Csak a telefon, akkuval. Fülhallgatót még tudok adni hozzá.
Itt vettem az oldalon, nincs T-mobile kártyám, kikódoltatásba nem vágtam bele, a kapható kikodóló chip meg nem használható hozzá, ha jól olvastam. Így meghirdetem, nem volt sokat a birtokomban, de nagyon korrekt eldótók vettem, amit tudtam kipróbáltam, az minden megfelel a leírtaknak! Az akku, rádiózás, zenehallgatás, képnézés után is még kökéletesen bírja.  
Kérem  nem ellenőrzött vásárló ne licitáljon,  várja ki míg megtörténik az ellenőrzés vége.
Az licitáljon csak aki komolyan is gondolja a vásárlást,  licitet nem törlök!
Köszönöm mindenki megértését!



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-07-11 20:36
. Nokia 5130 XpressMusic - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése