2013. május 29., szerda

Szultána - Jelenlegi ára: 1 790 Ft


Az utolsó török hercegnő élete
Kenize Mourad
"A könyv anyám története, Zelma hercegnőé, aki egy isztambuli palotában született... Szerettem volna megérteni szenvedélyes életét, megpróbáltam újraélni mindazt, amit ő átélt. Kifaggattam mindenkit, aki ismerte, elolvastam a történelemkönyveket, átböngésztem minden fellelhető iratot és levelet, hogy a mozaikokból végül anyám csodálatos alakja kibontakozzon... " A történet 1919-ben kezdődik az Ottomán Birodalom utolsó szultánjának udvarában. A hercegnő hétéves, amikor a birodalom összeomlik, s az uralkodócsalád száműzetésbe kényszerül. Zelma Bejrútban nő fel, itt találkozik első szerelmével, s itt éri az első csalódás is. Elkeseredésében beleegyezik, hogy hozzámenjen egy indiai rádzsához, akit még sohasem látott. Életének legkülönösebb korszaka kezdődik el a misztikus és mesés Indiában, a maharadzsák pazar világában. Ám Zelma itt sem találhat új hazára. Életereje végső lendületével Párizsba menekül. Ha rövid időre is, de valóra válhatnak álmai...
Postaköltség:
Ajánlottként: kb. 990, - Ft
elsőbbségivel:  kb. 750, - Ft
sima levélként: kb. 550, - Ft


Jelenlegi ára: 1 790 Ft

Az aukció vége: 2013-06-17 13:13
. Szultána - Jelenlegi ára: 1 790 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése