2013. április 5., péntek

Női Disneys felső - Jelenlegi ára: 900 Ft

Aranyosan vicces felső.
                                                    Szörnyella de Frász : I Love Puppies
Minden kérdésre szívesen válaszolok, méretett írok (betű, szám) de ha pontos (mell, derék, stb) érdekel kérésre lemérem.
Folyamatosan töltök fel ruhákat, mert költözés miatt rájöttem , hogy igen erősen tombolt bennem a vásárlási láz az elmúlt 1-2 évben és bizony sok olyan dolgot vettem ami teljesen feleslegesnek bizonyult a ruhatáramban. A ruhák között legtöbb egyszer sem volt rajtam ( vagy max 1x amikor rájöttem, hogy nem is tetszik vagy nem is az én méretem csak annyira tetszett, hogy "biztos jó lesz" miatt megvettem) .


Jelenlegi ára: 900 Ft

Az aukció vége: 2013-04-12 20:59
. Női Disneys felső - Jelenlegi ára: 900 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése